کد خبر: ۸۹۰۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶ 23 August 2020

 

رشد ۵۵ درصدی پروژه های هفته دولت گیلان

تابناک/گیلان همزمان با آغاز هفته دولت استاندار گیلان با همراهی مدیران کل و همچنین فرماندار رشت با حضور در گلزار شهدا، با آرمان های شهدا تجدید میثاق کرد.

با حضور ارسلان زارع، استاندار گیلان ویژه برنامه های هفته دولت امسال با نثار گل و تجدید میثاق با آرمان های شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با حضور مسئولان و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی امروز در گلزار شهدای رشت برگزار شد.

ارسلان زارع در حاشیه تجدید میثاق با شهدا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هفته دولت که مزین به نام شهیدان رجایی و باهنر است فرصتی مناسب برای بیان کارآمدی نظام و دولت آن هم در شرایط هجمه کنونی و برنامه گسترده بدخواهان مردم ایران است.

وی با اشاره به پروژه های قابل افتتاح هفته دولت، گفت: در هفته دولت سال جاری ۱۰۴۴ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۲۳۸۷ میلیارد تومان در گیلان به بهره برداری می رسد.

استاندار گیلان با بیان اینکه ۵۵ درصد از پروژه های هفته دولت سال جاری در مقایسه با سال گذشته رشد داشته است، تصریح کرد: شیلات و کشاورزی و منطقه آزاد انزلی و صنعت و معدن و... از اهم حوزه های پروژه های هفته دولت است که در استان به بهره برداری خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار